På tur med lillesøster. Det er veldig fint. Pertenga – Ordanjunni, en ny plass hvor jeg ikke har gått på tur før. Vi startet fra Birtavarre. (nabobygd til Manndalen)En kjempefin tur, en kjempefin plass for «Ut i Nord» Padletur mellom pukkellaks og gamle båter Og, idag var jeg kjempeheldig. Lillesøster nr.2 + nevø inviterte meg med på padling. Det er kongedag. Først gåturtur, så padletur. Heldige meg!