Pertenga – Ordanjunni

På tur med lillesøster. Det er veldig fint.
Pertenga – Ordanjunni, en ny plass hvor jeg ikke har gått på tur før.

Vi startet fra Birtavarre. (nabobygd til Manndalen)
En kjempefin tur, en kjempefin plass for «Ut i Nord»

Padletur mellom pukkellaks og gamle båter

Og, idag var jeg kjempeheldig. Lillesøster nr.2 + nevø inviterte meg med på padling.
Det er kongedag. Først gåturtur, så padletur. 
Heldige meg!