Når fisken sitter fast på kroken, da forsvinner tiden. Jeg trur faktisk at de vanlige, dagligdagse bekymringer også forsvinner.

Og vips, morgensdagens eksamensbeskymringer er borte.
Og når fangsten er berget, og i dette tilfellet, også sluppet ut igjen. Da er det lov å være glad (helt til eksamenpanikken kommer igjen)