Anders Backe er en flink, lokal skikjører. Jeg er imponert hva han har gjennomført de siste årene. Mange kuule prosjekter.
I går kveld var jeg med kamera på et stunt. Baklengs ned Vikersundbakken. Det er skummelt. Sporene i hoppbakken er fastlåst. Skiene må følge «togskinnene». Da er det krevende å holde balansen. Et fall i tilløpet er brutalt.
Men, det gikk fint.
Her er noen bilder fra bakken.